Slanje dokumenata


 
Nako što smo saznali da smo izvučeni, pred nama stoji jedan veoma važan korak u procesu. a to je popunjavanje dokumenata na online sajtu.
Prvo je što moramo da uradimo jeste da utvrdimo da li imamo minimalne zahteve koje se od nas zahtevaju. A to je da ponovimo:
  • Zavšena najmanje redovna srednja škola u ukupnom trajanju od 12 godina školovanja. Ne kombinacije redovnog i vanrednog.
  • Ili dve godine radnog iskustva u nekima od poslova koje zahtevaju minimalno dve godine pripreme, a ti poslovi spadaju u grupe poslova GRUPA 4. ili poslovi koji spadaju u GRUPU 5. 

Ako ispunjavate te kriterijume možete nastaviti sa daljim proscesom.

Dalje sledi poponjavanje online formulara DS-260 :

          Online formular popunjavate na online sajtu https://ceac.state.gov/ceac/

Evo na OVOM LINKU imate i primer kako se popunjava i koje informacije oni traze.

Nakon sto popunite obrasce, formulare treba odstampati i poneti naintervju





Popunjavanje dokumenta ne treba da bude ništa teško jer se svakako radi o vašim podacima, potrebno je samo da čitate šta traže i da upisujete.

Jedno morate zapamtiti: Pišite samo ono što možete dokazati. Dakle kod radnog iskustva pišete jedino ono što možete dokazati.



Kada ste zavrsili sa dokumentim, ne preostaje vam ništa nego da čekate do oktobra kada počinje novi krug intervjua. U zavisnosti koji ste broj. Sredinom svakog meseca izlazi visa bulletin koji vam objavljuje koji brojevi su na redu sledećeg meseca a u slučaju DV lutrije unapred 2 meseca.. Svakako na mail dobijate obaveštenje da je promenjen status i da se ulogujete na internet stranicu da proverite, ali to tek kada vam zakažu intervju. A kada Vam zakažu intervju onda vas čeka dalje proces pripreme dokumenta i lekarski. Ali o tome kasnije.

Коментари

  1. Svaka cast za trud. Odlicne i vrlo korisne informacije. Veliki pozz.

    ОдговориИзбриши
  2. Drug, ovo ovdje: Fotografije treba da budu veličine 51 x 51 cm nije tacno, znas li koliko je 51 x 51 CM!!! hajde pls ovo ispravi!

    ОдговориИзбриши
  3. Pozdrav!Samo da utvrdim znaci ukupno 6 formulara ispunjavam za mene ,ženu i dvoje dece?Negde sam pročitao da Part I i Part II svaki član popunjava posebno,pa mi je to malo nelogicno

    ОдговориИзбриши
  4. I još jedno pitanje da li koverta stigne na kućnu adresu ili se skinu sa interneta?

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман13. мај 2013. 16:26

    pozdrav imam jedan problem tvoj primer popunjavanja obrazaca se razlikuje od primera sto je postavljen na forumu zelena lutrija:naime ti si u obrascu 230 naveo prvo sebe pa zenu i njene podatke a na forumu je drugacije pa sm u nedoumici koji primer je ispravniji...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман29. јун 2013. 14:52

      Pozdrav.Imam jedno konkretno pitanje.DSP-122 popunjavam ja kao glavni aplikant.Ali ostali moji ukucani koji su navedeni u aplikaciji bih ostali u Srbiji koju godinu dok ja ne obezbedim normalne uslove za zivot u USA.Sta u tom slucaju,da li se i oni moraju navesti u obrazcu DS-230 i da li su duzni da se pojave na intervuisanju sa komlet dokumentacijom i pregledima koji vaze za mene.Da li je ovo izvodljivo uopste.Pozdrav

      Избриши
    2. Анониман30. јун 2013. 03:27

      Znaci i zena i deca idu na intervju samo mi potvrdi da li i oni moraju da povade dokumentaciju kao i ja tj da idu na lekarski.Jer bi oni zeleli da odloze vizu dok ja idem odmah.I kako kod placanja 330 dolara,da li je to po dobijanju vize ili je to naknada za intervju.Da li su oni duzni da plate to iako ne idu odmah.Hvala i pozdrav

      Избриши
    3. Анониман30. јун 2013. 06:07

      Molim Vas odgovorite mi na pitenje jer je velika cifra u pitanju.Sustina je da ja idem u USA a oni ostaju u Srbiji bar neko vreme.Kakca je procedura i da li je u tom slucaju moguce izbeci lekrske preglede za njih jer oni ne idu kao i takse od 330 dolara.Hvala.Srdacan pozdrav

      Избриши
    4. Анониман30. јун 2013. 10:00

      Veliko hvala veoma mi je to vazno.Pozdrav

      Избриши
    5. Анониман30. јун 2013. 10:04

      " Mozes prilikom popunjavanja dokumenata da kazes da ce ostali kansije da ulaze u zemlju, imas taj deo oko popunjavanja"

      Objasni mi molim te o kom obrascu je rec.

      Izvini na dosadi.

      Избриши
  6. Анониман21. мај 2013. 09:23

    Pozdrav! :)
    Zamolio bih za odgovore na ispod postavljena pitanja.

    DSP 122:
    1) U 6. pitanju sam naveo da imam završen fakultet, pa me zanima da li je bolje da u 7a. pitanju obeležim "No" iako imam ukupno preko 5 godina iskustva, ali na različitim pozicijama, ali ni na jednoj od tih pozicija nemam više od 2 godine iskustva?
    2) Ako je u inicijalnoj prijavi na svakom mestu gde je bilo traženo korišćen "Beograd", da li je problem ako se sada piše "Belgrade". Verujem da je ok, ali ipak da pitam :)

    DS-230:
    2)Pitanje 2 - Da li se navodi samo devojačko prezime supruge, ili je potrebno napisati devojačko prezime i ime?
    3) Pitanje 10&11 - Da li je problem ako se kod oba pitanja napiše N/A, tj. na koju adresu će poslati green card ako se ništa ne upiše u 11. pitanje?
    4) Pitanja 23 & 28: nije moguće upisati N/A u pdf-u. Da li je dozvoljeno da se u neka polja upiše npr. crnom hemijskom olovkom odgovor?
    5) Pitanje 29 - Da li može da se napiše "N/A (no children)" na prvoj liniji, ako nemam dece?
    6) Pitanje 30 - Ako sam dobro razumeo, u samom pitanju je navedeno da je potrebno navesti sve lokacije na kojima ste živeli duže od 6 mesece, ali od 16.godine života, a ne od rođenja, tj. da li pišemo samo period od 16.godine pa na dalje?
    7)Pitanje 33 - Da li je možda bolje da u okviru "Course of study", kod osnovne škole pišemo npr. "General", a kod srednje (npr. gimnazije društvenog smera) "Social and Linguistic, ili Humanities"?
    8) Pitanje 35 - Gde treba napisati "Never"? Da li je možda ok ako se hemijskom napiše "Never" na prvoj liniji sa datumima, jer ne može da se unese u dokument ako nije u formatu datuma, a da se na ostalim linijama (Location, Type of visa...) upiše N/A elektronski.

    Hvala puno na odgovorima!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман22. мај 2013. 04:51

      Hvala ti puno na brzom odgovoru na moja pitanja!

      Veliki pozdrav :)

      Избриши
  7. Pitanje za OSKARK-a.Od momenta stizanja aplikacija u Kentaki,koliko se dugo ceka na povratni mejl,tj.na obavestenje o datumu intervjua.Hvala.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na odgovoru.Ja sam 35000,sto znaci da cu tek sledece godine na intervju.Da li sam upravu.Pozdrav

      Избриши
    2. Hvala Vam.Pozdrav

      Избриши
  8. Pozdrav, izvučena sam i poslala sam dokumenta još u maju, ali nije mi stiglo nikakvo obaveštenje da su primili dokumenta. Da li uopšte dobijamo neku potvrdu da su primili? Sve što ja znam je da je pošiljka isporučena, koliko sam ispratila preko sajta Pošte.

    ОдговориИзбриши
  9. HITNO! Danas sam saznala da sam 1. Maja 2013. jedna od izvucenih za dalju proceduru dobijanja vize. ''You have been randomly selected for further processing in the Diversity Immigrant Visa Program for the fiscal year 2014 (October 1, 2013 to September 30, 2014)'' Koji je krajnji rok za slanje dokumenata na adresu: Kentucky Consular Center? Do 1. oktobra ili je mouce poslati dokumenta i nakon tog datuma?

    ОдговориИзбриши
  10. prvo zelim da pohvalim ovaj blog,super je.hvala osnivacu na izdvojenom vremenu i strpljenju.ja planiram da se prijavim sad za par dana kada krenu prijave.apsolvent sam na visokoj skoli pa me zanima kako to da napisem u prijavi?i da li mogu i decka da prijavim zajedno na mojoj prijavi jer on nema uslove da se samostalno prijavi?ili mozemo da se vjencamo naknadno ukoliko bih ja bila izvucena?unaprijed hvala punoooooo

    ОдговориИзбриши
  11. Sve pohvale za Vas. Da Vam se zahvalim još jednom za prošla dva odgovora. Imam zakazan intervju za 05.12.2013. idem sa porodicom dete 5 godina i supruga. Šta sve treba poneti od papira? Jel ima nešto što bih trebao da znam ( savet-preporuka ) Šta obično pitaju? Jel taj intervju formalnost ili možda mogu da me odbiju. Unapred Hvala Miki BG

    ОдговориИзбриши
  12. Pozdrav,
    Moja kcerka je izvucena na lutriji. Da li nju da navodim kao "petitioner" u mom formularu, formularu moje supruge i moga sina? Hvala mnogo!

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман5. март 2014. 08:43

    U slucaju popunjavanja drugog obrasca sta popuniti pod brojevima:
    -1., 2.- Ukoliko se ne menja prezime, zadrzava se svoje onda isto upisati u oba polja? To njie problem?
    -12., 32. - Treba da se upise trenutni status, zaposlenje? Sta ako je neko nezaposlen?
    -16. - U slucaju vencavanja, adresa nije promenjena u pasosu vec samo u licnoj karti (mora se uzimati nov pasos, dok licna karta ne mora) i da li upisati staru ili novu? Ili menjati adresu i u pasosu?
    -39. - Supruznik pise svoje ime i adresu ili izvucenog aplikanta (opet u slucaju da nisu iste, tj. promenjene u oba dokumenta)?

    Obrazac koji popunjava drugi, onaj ko ide uz izvucenog, upisuje svoje podatke a samo gde je trazeno za supruznika. To je jasno, ali eto, to oko prezimena i adrese mi nije bas najjasnije.
    Izvlacenje je za nepunih dva meseca, i treba odmah obaviti vencavanje radi zajednickog odlaska posle rezultata (nadam se pozitivnih) i odmah menjati dokumenta i popuniti obrasce, poslati.. To se sve odigrava brzo i treba sve ispravno popuniti.
    Ukoliko ste upuceni u to, bila bih zahvalna na savetu.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  14. pozdrav i pohvala za kreatora sajta!!! I neko pitanje naravno :)
    Prijavio sam se za DV 2015 i prosao e sad me zanima imam 8 god osnovne +3 srednje +3 visoke sve u kontinuitetu bez prekida, pa me zanima da li ispunjavam uslo od 12 godina skole jer sam citao da sa srednjom trci stepen ne mozes proci?
    I jos jedna stvar je to sto na proveri na strani gde mi kazu da sam uspesno odabran stoji da ce od 19-og maja ove god 2014 biti dostupna online prijava formulara DS - 260 i nista vise osim toga, te me s toga zanima da li posle toga saljem nesto postom ili ne jer nista vise nisu naveli a citao sam na forumima da su ljudi ranije slali pisma itd, nzm da li su sada to ukinuli sve nije mi bas jasno?
    Unapred hvala i sve najbolje!!

    ОдговориИзбриши
  15. Imam veliki problem i molim hitno odgovor,please!! Sta ce se desiti ako je muz na pitanje da li zena ide sa tobom u Ameriku i da li ce se prikljuciti kasniej odgovorio sa NE? prvi put je tako popunjavao i kad smos e vencali i ispravljao prevideo to i ostalo je NO :( kOLIKO NAM TO MOZE NAPRAVITI PROBLEM....INTERVJU NAM JE U SREDU.... ocajna sam :( sve ostalo nam je dobro....Molim za misljenje,odgovor kako god !

    ОдговориИзбриши
  16. Postovani,
    Prijavio sam se na zelenu lutriju ali sam moju zenu prijavio pod njenim devojackim prezimenom.(uzeli smo se pre godinu dana) jer nije promenila dokumenta (zbog finansija).
    1. U slucaju da budem izvucen,da li ce biti problem to sto prilikom skupljanja dokumenata treba vencani list I izvod iz m.k.rodjenih-gde sada naravno pise njenpo novo prezime?
    2.Treba I ona da se prijavi kako bi udvostrucili sanse,da li da se prijave pod mojim prezimenom pa kasnije ako bude izvucena menja dokumenta ili moze da pridje sa devojackim prezimenom?

    Hvala puno

    ОдговориИзбриши
  17. Supruga ima cetvorogodisnju srednju skolu,a ja trogodisnju... Ona ce aplicirati,a da li ja imam pravo uz nju?

    ОдговориИзбриши
  18. I jos jedno pitanje,supruga ce da aplicira,zato sto ona ima cetvorogodisnju skolu,a ja trogodisnju,zavrsavamo fakultet,ali ne treba navodiiti dok se ne zavrsi... Mi smo vereni sada,a kada bi dobili zelenu kartu,tada bi morali da se vencamo,jel tako? :D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар