Case Number i Visa Bulletin

Sta je Case Number ili CN?

To je Vaš redni broj ili redni broj koji označava vaš dosije I pod kojim ste vi izvučeni. On određuje kada ćete doći na red. Vaš CN ćete saznati ako ste izvučeni. Na dnu stranice stoje vaši podaci I vaš CN.

Kao što je to prikazano u primeru:

CN se sastoji od godine 2013/2014/2015 zavisi za koju godinu konkurišete,  zatim od regiona u ovom slučaju je EU-Evropa, OC-Oceanija, AF-Afrika, I na kraju Vaš redni broj pod kojim ste izvučeni I koji Vam govori kada dolatite na red.

Kao što smo već napomenuli da se intervju-i održavaju od 01. oktobra do 30. septembra. Što faktički znači da prvu vizu ne možete dobiti pre 01. Oktobra u ponoć, a nikako posle 30. Septembra posle ponoći. I naravno ono što je najvažnije jeste da ne možete otići na intervju ako vam ne zakažu, tj dok god vam ne zakažu. Niti možete pre zakazanog termina. Jedino što možete pomerati intervju za neki kasniji period u slučaju da želite duže da ostanete ovde, da sakupite još para ili iz nekog drugog razloga. U tom slučaju možete odlagati sve do 30. Spetembra ali rizikujete da ostanete bez vize. Bez obzira što je vama već bilo zakazan intervju. Znači odlažete intervju na Vaš rizik.

Mala Napomena: Odlaganje intervjua ne bi trebalo biti problem ako je do april/maj najkasnije. Posle nastaje rizik da podele sve određene vize za tu fiskalnu godinu. Iako u zadnjih godina nisu podelili sve vize, morate imati na umu da je od ove godine uvedeno dodatno izvačenje upravo iz ovog razloga.

Dakle, sada kad nam je malo jasnije šta je CN, prećićemo na Visa Bulletin.

Visa Bulletin je mesečni izveštaj o pomeranjima što se podele viza tiče. Ili da lakše razumete, bukvalan prevod bi bio "Lista Čekanja". On Vam služi kao vodič da znate od prilike kada ćete doći na red na intervju. Izlazi jednom mesečno, a najkasnije do 15. u mesecu.

 
Viza Bulletin možete naći na OVOM LINK-U.  Nas svakako interesuje podglavlje "B.  DIVERSITY IMMIGRANT (DV) CATEGORY"   a kada dođete do te sekcije pojaviće vam se ovakva tabela:
 
 
Ovi brojevi prikazani u tabeli označavaju takozvani Cut-Off Number. Što znači da svi broje ispod prikazanog broja dolaze na red u tom mesecu.









Na istoj toj internet stranici malo niže od ove pomenute tabele nalati se sekcija koja se zove: "C.  ADVANCE NOTIFICATION OF THE DIVERSITY (DV) IMMIGRANT CATEGORY RANK CUT-OFFS WHICH WILL APPLY IN xxx" gde xxx označava naredni mesec. zvanično Vam zakazuju intervju 60 dana ili ti 2 meseca ranije. A to isto prikazuju I Visa Bulletinom, tačnije pod ovom sekcijom C.  Da bi vam bolje objasnio ovo napisaću Vam primer:
   Kao što smo rekli, Visa Bulletin izlazi zvanično za naredni mesec, a unapred javljaju za 2 meseca.
Ako je naš CN kao gore pomenut 566, znači da bi trebali doći na red Oktobra. u avgustu izlazi VB za Septembar, a u Advance Notice za Oktobar će stajati Euorpe - 5,000. Što znači da ćemo sigurno doći na red u Oktobru.

 Još jedna stvar. U VB može stajati I opcija "Current", što označava da su za sve zainteresovane osobe koje iz nekog razloga nisu bili na intervju-u, I dalje postoje slobodne vize, pa sve dok ne stoji "unavailable" imate šanse.

Ako ste ispod broja koji su objavili u Advance Notice, znači da će za vas za dva meseca biti dostupna viza. A pošto smo rekli da oni zakazuju intervju 2 meseca unapred da biste imali dovoljno vremena da sakupite sva potrebna dokumenta I da obavite lekarski. Kada izađe VB možete očekivati e-mail od US Depatment od State da Vam je viza zakazana. E-mail obaveštenje dobijate na onaj mail koji ste ostavili prilikom popunjavanja dokumenata.
Stići će Vam mail sa sadržajem:

"PETROVIC, PETAR:
          You have received this email notification to inform you that you have updates available at http: //www.dvlottery.state.gov/ESC. Please log in using your confirmation number from your original application to complete further processing."
Sledeće je što treba da uradite jeste da se ulogijete na poneutu stranicu www.dvlottery.state.gov/esc I koristeći onaj konfirmacioni broj koji ste koristili prilikom provere dal ste izvučeni. Opet se ulogujete I umesto onog teksta "You are among..." stojaće vam skroz druga strana, tačnije gde Vas obaveštavaju da je došlo vreme da uzmete Vašu vizu. Upravo ovako će izgledati ta stranica kada se ulogujete:




 








































Posle ovoga Vam jedino preostaje da krenete polako sa sakupljanjem papira I potrebnih dokumenata koje će vam trebati za intervju. Imate I na sajtu zvaničnom, ali ćemo I mi obraditi deo koji vam tačno dikumenti trebaju.

Коментари

  1. Анониман25. март 2013. 21:23

    kako da dodjem do Case Number? ako moze maloo objasnjenje?

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман5. мај 2013. 20:02

    Kako si sjaaajno i detaljno sve ovo pojasnio! :-)

    Moj muz je izvucen za DV 2014 i broj je 46xxx. da li je to previsok broj? Mislim, da li znaš kakve su nam šanse da dobijemo intervju?

    Hvala ti puno unapred!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман6. мај 2013. 10:18

    Imate sanse da dobijete intervju i sa 46xxx za EU obicno brojevi postanu current u aprilu/maju bar je tako bilo do prosle godine(sto znaci da svi posle cut-offa ulaze u pricu).Ne gubite nadu samo posaljite dokumenta sto pre da bi bili mirni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман5. март 2014. 05:04

      Molim vas može pojašnjenje kako se zakazuje intervju kada je cut-off current?

      Избриши
  4. Анониман10. мај 2013. 03:08

    Hvala vam puno na podršci I odgovorima! :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман17. мај 2013. 03:46

    Ja cam iz BIH CN 41*** danas je 17.05.2013. još nisam poslao dokumente. Do kada nije kasno?
    Također imam djevojku 3.5 godišnja veza, volio bi kada bi postojala šansa da napravite članak o tome kako da se povede ta osoba u USA za ljude koji nisu u braku bili u trenutku kada su izvučeni, a ako već postoji članam molim za link.

    Također ovoj je najbolji blog na koji sam naišao, rado bi donirao sredstva ako postoji način...

    Hvala

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман17. мај 2013. 03:59

    Ja cam iz BIH CN 41*** danas je 17.05.2013.

    POTREBAN MI JE SAVJET

    Provjerio sam na biltenu Jun 2013 EU 31000 http://www.travel.state.gov/visa/bulletin/bulletin_5953.html

    Ako smatrate da ću ja sa brojem 41*** doći na red spreman sam se odmah formalno oženiti i aplicirati odmah i za buduću suprugu. Molim vas posavjetujte me pre nego pošaljem dokumente a slat ću ih sledeće sedmice.

    Hvala unapred

    Dražen

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20. мај 2013. 14:09

    Мој број је 50XXX какве су ми шансе за интервју послао сам документа . Хвала

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман27. мај 2013. 03:18

    Opet ja. Znači broj mi je veliki 41*** mnogo mi je pomogao ovaj blog da razjasnim određene stvari i zaista sam zahvalan Oskaru. Ostalo mi je nejasno samo šta činiti kada na biltenu objave CURRENT??? Pošto vjerovatno moj broj neće redovnim postupkom doći pre statusa CURRENT.

    Hvala unapred

    Dražen

    ОдговориИзбриши
  9. Dali imate informacija, do koji broj su stigli sa intervjusanje prosle nekoliko godine? ja imam broj 48xxx pa se malo bojim

    ОдговориИзбриши
  10. Malo mi je nejasno..pisali ste da u prosle nekolike godine nisu izdate sve vize, shta to znaci: da svi 125000 su pozvani na intervju i u okviru tog broja nisu mogli da popune kvotu od 50000 viza? Hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман27. јун 2013. 19:54

    Postovani, molim za malu pomoc. Poslao sam kovertu u KY, interesuje me sta dalje treba da radim? Cekam njih da mi posalju mail ako mi odobre intervju u Beogradu, ili moram sam da proveravam status na njihovom sajtu? Unapred Hvala Miki BG

    ОдговориИзбриши
  12. da li vec sada mozemo da proverimo na visa bulletinu za program DV 2014 kada smo na redu na osnovu CN?

    ОдговориИзбриши
  13. Jos jedno pitanje, da li sada i kako mogu da saznam u kom mesecu cu imati razgovor za DV 2014?

    ОдговориИзбриши
  14. kada dodjemo do zakazivanja intervjua i obavimo ga,sta to znaci,da cemo 100 % dobiti vizu ako imamo sve uslove (12 god skole ili 2 god radnog iskustva).ja sam nova u ovome:)

    ОдговориИзбриши
  15. Da li mozda znas koja je procedura kad u VB stoju current,?

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман3. март 2014. 16:29

    Jednostavno pitanje na koji nikako da se dobije jednostavan odgovor! Znači, recimo sada u aprilu izadje majski bilten u kojem piše za jun CURRENT. Šta to znači, koji je postupak, da li na sajtu ima kada je intervju za one sa velikim brojevima... Šta raditi korak po korak, kako se zakazuje intervju i sl... Pozdrav iz BIH

    ОдговориИзбриши
  17. Da li se ikada desilo da neko bude izvucen u maju, posalje dokumenta u Kentaki i da ga ne pozovu na intrvju u ambasadu. Ja sam 41xxx i ocekujem tek avgust, pa pokusavam da izracunam, ali ne zavisi od mene. Samo me zanima dosadasnja statistika.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Nadam se da Amerikanci znaju zasto su izvukli ove godine 140.000. Utesno mi je sto postoji i EU 59xxx

      Избриши
  18. Cut Off za juni je 32950. sta mislite za julskog Visa Bulletin? Bice Current ili ne? Ne drugim foruma se plasira neka teza da ovu godinu nije kao prethodnih i da ovu godinu su izvucene veci broj dobitnika tak0o da nece biti viza za sve dobitnike...sat mislite?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da Ameri rade sve planski i da ce svi koji su dobitnici ici na intervju. Nikada se nije dogodilo da dobitnik koji je poslao dokumenta u KCC ne bude pozvan na intervju.

      Избриши
  19. Анониман13. мај 2014. 13:57

    kojim dokumentima se potvrdjuje iskustvo? ugovorom sa posla ili?

    ОдговориИзбриши
  20. Cao!! Moj decko,sad vec muz je izvucen i ima zakazan intervju 1-og okt 2014,dakle prvi smo! E sad : vencali smo se 3.sep.i pozvao je ambbasadu da pita sta sve treba za mene od dokumenata.Lik mu je rekao da ne bi slao sve za Kentaki tj.promenu bracnog statusa itd.jer je u tom slucaju duga procedura da pokusa da udje ponovo na svoj case number i promeni podatke i status i upise podatke o meni! Muz je to uspeo i kompletirao tako da ispada da je procedura vec zavrsena u Kentakiju....|Lik iz ambasade mu je rekao zatim da cu ja DS-260 popuniti u pauzi izmedju razg.sa nasim covekom i konzulom! Zanima me koliko je realno da cmeo dobiti vizu kao i sta pitaju na razgovoru supruznike,bar malo me uputite ko zna,jako bi mi znacilo!? I da li moramo pricati na engleskom sa konzulom ili ne?I da li priznati tamo da smo se vencali zbog intervjua najvise ,da smo planirali ali je intervju to ubrzao? Unapred hvala na svim odgovorima,znacice mi mnogo jer je razg.bukvalno za malo vise od ned.dana !

    ОдговориИзбриши
  21. Ok....hvala najlepse!! Javicu ;)

    ОдговориИзбриши
  22. Dobar dan,mene zanima kako da se prijavim za zelenu lutriju .danas je 1-vi oktobar danas moze da se aplicira ili ne?ja udjem na njihov sajt ali meni trazi neki Confirmation Number ja to nemam,ne vidim gde je ili ja ne znam da popunim formular? hvala na odgovoru inace popunjavam za muza,dete i mene i da li mozete mi reci koja rezolucija slike treba negde pise 600x600 negde 560x590?.....

    ОдговориИзбриши
  23. kako da proverim imam cn za interviju molim za pompc

    ОдговориИзбриши
  24. KAKO DA PROVERIM IMAM CN A NEZNAM STA DALJE HVALA

    ОдговориИзбриши

Постави коментар