Dokumenta za Intervju


Došlo je napokon I vreme da se pripremamo za ono glavno u našem procesu, tj za finale faze broj 1. A to su pripreme za intervju u ambasadi. U prošlim postovim sam objasnio kako izgleda kada vam zakažu intervju, dalje kako da obavite lekarski pregled, a sada je dosao I red da sakupimo dokumenta za intervju. Dokumenti su najvažniji od svega I bez njih nemojte ni kretati nigde a kamoli na intervju.

Napisaću za sada kako sam ja vadio dokumenta, jedino što to važi sa Srbiju. Međutim, nema nikakve razlike u vađenju dokumenata za razgovor u ambasadi od vađenja dokumenata za nešto drugo.

Dokumnta koja su neophodna za intervju su:

  • Pasoš
  • Dve fotografije veličine 5 x 5 cm
  • Izvod iz matične knjige rođenih
  • Diploma
  • Odštampan papir sa internet stranice da vam je intervju zakazan.
  • I ono što treba jeste ako već niste naveli u formularima neku adresu kod koga idete, odštampan e-mail od neke osobe koja će vam biti pri ruci ako zatreba.
  • Izvod iz Kaznene evidencije
  • Uverenje iz Suda da se protiva vas ne void nikakav slučaj I da niste osuđivani
Da krenem redom... Pasos sam pravio novi, I to sam pravio još u Avgustu mesecu, a tom prilikom sam morao da vadim I državljanstvo I izvod iz matične knjige rođenih. Pre intevjua sam poslao mail ambasadom dal treba da vadim novi izvod I uverenje o državljanstvu, na koji sam dobio odgovor da ne treba vaditi nove dokumente, a da državljanstvo ni ne treba. Samo sam fotokopirao izvod iz MKR.
Slike sam tražio da mi uradi u 4 primerka, kažite da vam treba za Američku ambasadu, neke foto radnje znaju. A oni koji ne, samo im kažite da treba kao za vizu. Mene je to izašlo 200 dinara.

Diplomu sam nosio original I fotokopirao sam.

Pismo od nekog prijatelja/poznanika/rodbine može bilo ko poslati, a kao što sam rekao ako već niste naveli u formularima adresu na kojoj ćete biti nakon sletanja u US. u tom pismu treba da stoji da taj neko je voljan da vam pomogne da se snađete I ako je potrebno možete biti kod te osobe. u ambasadi je njima važno da vi dokažete da nećete biti prepušteni sami sebi bez ičije pomoći.

Izvod iz kaznene evidencije se vadi u lokalnom SUP-u, ali ako kažete da vam treba uverenje da niste osuđivani, znaće šta treba. Naravno pitaće za koju svrhu vam treba I gde idete. Taj document sam vadio, mesec dana pred intervju, tako da neznam koji tačan rok važenja. Neki kažu da je 3 meseca a neki kažu da je mesec dana. U mom slučaju sam platio 650 dinara, a dobio sam za svega 3 dana, uključujući I vikend. E sad ako je neko živeo I nedge drugde onda taj rok može potrajati malo duže, tako da, ako je potrebno možete krenuti na vreme da vadite.
Uverenje iz SUD-a se vadi kao I za svaku potrebu, a verujem da ste već vadili. Ovde u Zrenjaninu to košta 290 din, a bude gotovo za dva dana. Negde bude I ranije.

U glavnom kada sve sakupite, napravite po jednu kopiju svakog dokumenta I priložite. Ja sam sa spajalicom spojio original I kopiju, I to sve složio u jednu belu kartonsku fasciklu. Ipak da izgleda malo preglednije. Kada sve spremite ostaje da čekate tačan datum za intervju
.I naravno koverat sa lekarskog pregleda nemojte zaboraviti nikako!!!

Коментари

  1. Анониман12. јун 2013. 01:58

    Pozdrav Oskare, jedno brzinsko pitanje... Može link i objašnjenje za sajt na kojem se provjerava kada mi je i jel zakazan intervju...

    Hvala i pozZ

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23. јун 2013. 19:17

    A sta ako ja nemam nikoga u Americi i idem sama ,da li bi mi to dozvolili

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24. јун 2013. 02:27

    Otprilike koliko bi novca bilo dovoljno?Hvala na odgovoru

    ОдговориИзбриши
  4. Pozdrav,za Oskark-a.Jedno pitanje u vezi diplome o obrazovanju.Da li je dovoljna diploma iz srednje skole ili mora i iz osnovne skole?I najvanije da li potreban prevod diplome.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  5. Hmmm, šta je to virtuelna pošta??? Kako da se detaljno informišem o tome. PozZ
    Dražen 2014-41***

    ОдговориИзбриши
  6. Svaka cast na blogu mnogo nam je pomogao imam samo jedno pitanje, jesi li prevodio sva dokumenta na engleski, a ako nisi koja jesi hvala u napred.
    pozdrav

    ОдговориИзбриши
  7. Pozdrav za Oskark-a.Imam pitanje u vezi dokumentacije za intervju.Konkretno za starost dokumentacije kao sto su izvodi iz maticne knjige rodjenih,vencanih.Potvrde iz sud-a,sup-a i vojnog odseka,skolske diplome,potvrde o radnom iskustvu.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  8. Ja imam zakazan intervju za vizu sredinom oktobra znojim se kao svinja pred klanje xD...Mene zanima sledece...Navedeno je vojna evidencija to ne kapiram na sta konkretno misle sluzio sam vojsku imam samo vojnu knjizicu nista drugo...Sledece sta ako nemamo adresu il nekog u amereci??? ja konkretnno imam neku familiju ali nismo u ljubavi (kontakatu) xD...I zadnje navedeno je da treba necim da garantujemo da necemo biti na trosku drzave kad dodjemo tamo predpostavlja se da je novac u pitanju koliku svotu bi trebao da imam odprilike da dokazem da necu biti hvala :)

    ОдговориИзбриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Pa iskreno planirao sam za Tennessee da idem (sam nisam ozenjen) imam drugara tamo koji je otisao pre par godina cuo sam se sa njim on ce mi poslati to pismo :)...E sad sto se skole tice imam dve srednje zavrsio sam trogodisnju krenuo na fax (visa ugostiteljska) pa batalio pa radio par godina (al nazalost na crno) znaci nisam bio prijavljen radnja knjizica prazna >:O....Ako me pita dal je pametno da kazem da sam radio na crno il ne doduse imam reccomendation letter od poslodavca barem su mi tolko izasli u susret pa sam onda zavrsio 4 godisnju vanredno xD...Planirao samd a se bavim ugostiteljstvom (rad u hotelu il restoranu obe skole su u vezi toga)Sto se novca tice imam racun i neku malu ustedjevinu (beda sta da kazem xD)tako da ne znam kolko oni uopste smatraju da je dovoljno :O

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne bih da te plasim, ali ti nemas nikakav uslov preko koga se kvalifikujes (dve godine radnog iskustva iz oni kategorija ili redovno zavrsena bar cetvorogodisnja skola).
      Bacices pare samo u ambasadi a odbice te za vizu!

      Izvini sto sam ovako direktan ali to je iskustvo ljudi od ranije.

      Избриши
    2. Ne kontam kako sam onda prosao dalje isto je navedeno i onim papirima sto sam slao u onaj centar u kentucky o.O a zakazali mi posle intervju...Mada hvala na odgovoru u svakom slucaju :)

      Избриши
  11. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  12. pozdrav oskare blog je odlican i dosta je pomogao zeni i meni ali opet imam par pitanja.
    posto mi nemamo nikoga u americi da nam posalje pismo, da li to predstavlja veliki problem?
    koliko je novca potrebo (nas je dvoje) da prikazemo kunzulu da bi on to prihvatio kao dovoljno i odobrio vizu?
    hvala u napred.

    ОдговориИзбриши
  13. Dragi Oskark,
    molila bih te za savjet, prilicno mi je komplikovana prica. Imala sam gc vec al bih najradje e mail ti poslala ako moze
    Pozdrav veliki i hvala sto uopste radis ovo

    ОдговориИзбриши
  14. Dragi Oskark,
    molila bih te za savjet, prilicno mi je komplikovana prica. Imala sam gc vec al bih najradje e mail ti poslala ako moze
    Pozdrav veliki i hvala sto uopste radis ovo

    ОдговориИзбриши
  15. Dragi Oskark,
    molila bih te za savjet, prilicno mi je komplikovana prica. Imala sam gc vec al bih najradje e mail ti poslala ako moze
    Pozdrav veliki i hvala sto uopste radis ovo

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман5. март 2014. 15:02

    Da li moze adresa hotela ukoliko se ne nadje neko za pomoc, ili ne uspe stan da se iznajmi... Bukira se soba pa dokaz. Posle ako ne prodje intervju onda se odkaze rezervacija hotela i to je to. Tih mesec dana najvise dok ne stigne ssn a onda kad se predje u stan da se prijavi nova adresa?

    ОдговориИзбриши
  17. Pozdrav,
    Ja sam isto jedna od srećnih izvučenih :)
    Imam jedno pitanje u vezi dokumentacije. Zvala sam ambasadu i dobila sam informaciju da je dovoljno samo doneti potvrdu iz SUP-a da nisam krivično osuđivana, a da ne treba i iz SUD-a da vadim. Pa sam tako i uradila. A ovde vidim da treba i SUP i SUD.... Da li su stvarno oba obavezna ili ja nisam dobila dobru informaciju u ambasadi?

    ОдговориИзбриши

Постави коментар